Popravci
Za slanje Vašeg proizvoda na popravak, ispunite zahtjev za servis nakita i slijedite korake pojašnjene u dijelu slanje nakita na servis. Uvjerite se kako ste nam poslali Vaš komad nakita na popravak bez dodatnih dijelova kao što su poklon kutija ili certifikat.
Skrećemo Vam pozornost kako proces popravka oduzima do 10 radnih dana ovisno od samog proizvoda. Želite li poslati nešto na popravak, a ne kupljeno na našem webshopu svakako se prije toga posavjetujte sa službom za kupce. Zlatarna Križek doo ne odgovara za nakit nestao u pošiljkama i za pošiljke koje su sadržavale specifičan nakit za popravak i koji je poslan prema nama a eventualno je došao oštećen u dostavi ili nije uopće došao. U slučaju nemogućnosti popravka nakita bit ćete pravovremeno obaviješteni od strane Službe za kupce.
Skrećemo pozornost na rizik odn. mogućnost da se nakit u nekim slučajevima ne može popraviti iz tehničkih i tehnoloških razloga. Zlatarna Križek doo ne snosi troškove povrata nakita do pošiljatelja odn. kupca koji je nakit poslao, stoga taj trošak i rizik nemogućnosti popravka snosi sam kupac te na svoju odgovornost šalje nakit. U slučaju riskantnih popravaka sa mogućnošću daljnjih oštćenja kod popravka ili servisa bit ćete na vrijeme obaviješteni prije samih postupaka popravka. Naš stučni tim koji se bavi servisom i popravcima nakita svaki nakit prije samog popravka stručno pregleda te ako postoji ikakva naznaka da bi se moglo kod popravka dogoditi nešto, odmah Vas obaviještavamo prije nego se išta poduzima na popravku. Tada pismeno dajete dozvolu timu da može napraviti servis ili popravak, a na Vaš rizik i odgovornost ako se pri tom rizičnom djelovanju nešto dogodi.
Naš tim izrazito stručno i precizno postupa sa svakim komadom nakita no nekad se "ispod površine" kriju neočekivani događaji.
Troškove dostave prema nama i od nas prema kupcu snosi sam kupac. O tome ćete biti obaviješteni prilikom popunjavanja obrazca zahtjev za. servis
Za sve dodatne upite kontktrati Službu za kuce.