811228266017298
top of page
Visa card payment option
Online placanje Pay Way
paypal placanje

OPĆI UVJETI KORIŠTENJA WEB STRANICA I  WEB TRGOVINE

 

OPĆE ODREDBE

Ovi Opći uvjeti poslovanja predstavljaju predugovornu obavijest, te se odnose na sklapanje ugovora o kupoprodaji ukoliko je kupac potrošač odnosno svaka fizička osoba koja sklapa pravni posao ili djeluje na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, te ukoliko se ugovor sklapa između trgovca i potrošača u okviru organiziranog sustava prodaje ili pružanja usluge bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača na jednome mjestu pri čemu se do trenutka sklapanja ugovora te za sklapanje ugovora isključivo koristi jedno ili više sredstava daljinske komunikacije.

Potrošač, u svojstvu kupca, sklapa ugovor o kupoprodaji sa društvom ZLATARNA KRIŽEK d.o.o. za trgovinu i usluge (dalje u tekstu: KRIŽEK ili prodavatelj) u svojstvu prodavatelja.

Korisnik je osoba koja koristi web stranicu www.krizek.hr , isto kao i svaki kupac i posjetitelj web stranice www.krizek.hr .

Sklapanje ugovora o kupoprodaji putem web stranice www.krizek.hr  regulirano je u skladu sa zakonskim odredbama uzimajući u obzir naročito načela i odredbe direktiva Europske unije. Sklapanje ugovora putem web stranice www.krizek.hr  predstavlja sklapanje ugovora na daljinu.

Sredstva daljinske komunikacije jesu sva sredstva koja se bez istodobne fizičke prisutnosti trgovca i potrošača mogu koristiti za sklapanje ugovora na daljinu, kao što je internet i elektronička pošta.

Ugovor je sklopljen kada prodavatelj prihvati ponudu kupca, te sve navedeno na web stranici predstavlja poziv na stavljanje ponude.

Prodavatelj je ovlašten, bez prethodne obavijesti, mijenjati sadržaj ovih Uvjeta, asortiman proizvoda, cijene istih, druge podatke vezane uz web shop kao i sav ostali sadržaj. Korisnike upućujemo da se prije same kupovine upoznaju sa ovim Uvjetima korištenja te da iste redovno provjeravaju, kako bi bili upoznati sa svim pravima i obvezama, a u slučaju postojanja nejasnoća mogu se obratiti Prodavatelju.

 

Sadržaj web stranice www.krizek.hr je dostupan na hrvatskom jeziku. Službeni jezik za sklapanje ugovora o kupoprodaji je hrvatski jezik.

Kada proizvode na web stranici www.krizek.hr  naručuju pravne osobe one se ne smatraju potrošačem, te se na njih ne odnose odjeljci ovih Uvjeta pod nazivom „Materijalni nedostatak“, „Pravo na jednostrani raskid ugovora“ i „Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača“. Na njih se u tom slučaju primjenjuju relevantne odredbe Zakona o obveznim odnosima i Zakona o elektroničkoj trgovini.

 

Glavna obilježja robe

Kupac se upoznaje s glavnim obilježjima proizvoda na web stranici www.krizek.hr  .

Prodavatelj sve materijale, fotografije i tekst postavlja na web stranicu u dobroj namjeri kako bi kupcu olakšali odabir prilikom kupovine. Prodavatelj ne jamči da fotografije proizvoda u potpunosti odgovaraju izgledu samog proizvoda. Prodavatelj zadržava pravo pogreške u opisu i slici proizvoda koje su postavljene prema informacijama od strane proizvođača, kako je opisano u prethodnom stavku. Moguće su razlike stvarnog proizvoda i fotografije proizvoda te opisanog proizvoda na ovim stranicama, ukoliko proizvođač izmijeni neku od karakteristika ili sadržaj proizvoda.

Uz sliku proizvoda nalazi se opis glavnih obilježja proizvoda i njegova cijena s PDV-om izražena u hrvatskim kunama (dalje u tekstu: kuna).

KRIŽEK se maksimalno trudi održavati cijene na web stranici točnima. U slučaju očite pogreške u cijeni proizvoda KRIŽEK  d.o.o. zadržava pravo bez odgađanja o tome obavijestiti kupca, otkazati narudžbu i vratiti mu uplaćeni iznos novca. Kupac ima pravo, u navedenoj situaciji, potvrditi narudžbu po ispravnoj cijeni.

Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku potvrde narudžbe.

 

Postupak sklapanja ugovora

Kupovina se obavlja na web stranicama KRIŽEK  d.o.o. www.krizek.hr  ispunjavanjem za to predviđenog obrasca. Prilikom ispunjavanja obrasca kupac je dužan upisati sve podatke koji se od njega traže. Kupovinu je moguće ostvariti uz potvrdu kupca da je prethodno pročitao i razumio Opće uvjete poslovanja te da je na iste pristao i da je upoznat da je to narudžba s obvezom plaćanja. KRIŽEK  d.o.o. ne odgovara za troškove korištenja računalne opreme i telekomunikacijskih usluga potrebnih za pristup usluzi.

Kupovinu proizvoda i/ili usluga u ime i za račun maloljetnika ili osobe lišene poslovne sposobnosti (potpuno ili djelomično), mogu zatražiti samo njihovi zakonski zastupnici.

Kupovina se obavlja naručivanjem dostupnih proizvoda koje kupac bira na temelju fotografije i osnovnog opisa ili proizvoda koji se izrađuje po narudžbi kupca. Kupovina se obavlja u nekoliko jednostavnih koraka u udobnosti doma kupca, s bilo kojeg mjesta u svijetu.

Prodavatelj će kupcu poslati na adresu njegove e-pošte potvrdu o sklopljenom kupoprodajnom ugovoru zajedno s potvrdom da je pošiljka poslana (Potvrda narudžbe/ Vaša narudžba je potvrđena).

Ukoliko kupac nije zaprimio potvrdu narudžbe putem e-pošte u roku od 72 sata ili nije moguće pristupiti usluzi na način naveden u e-poruci, preporuča se kontaktirati prodavatelja na adresu e-pošte info@križek.hr .

U slučaju da KRIŽEK iz bilo kojeg razloga nije u mogućnosti isporučiti neki od naručenih proizvoda, s kupcem će, telefonom ili e-porukom, u kontakt stupiti zaposlenik KRIŽEK u svrhu dogovora o isporuci zamjenskog proizvoda ili eventualnog otkazivanja naručenog proizvoda.

U slučaju problema ili nejasnoća tijekom narudžbe kupac može kontaktirati KRIŽEK na adresu e-pošte info@križek.hr .

  

ZAŠTITA OSOBNIH PODATAKA

Zlatarna Križek d.o.o. se obvezuje čuvati privatnost i tajnost osobnih podataka svojih kupaca i korisnika internetske trgovine.

Zlatarna Križek d.o.o., kao voditelj obrade podataka, prikuplja samo one osobne podatke koje kupci / korisnici sami dostave i koji su nužni radi ostvarenja svrhe u koju su dani. Prikupljeni osobni podaci koriste se u svrhu prodaje proizvoda putem web trgovine, dostave kupljenih proizvoda, odgovaranja na upite kupaca / korisnika, stupanja u kontakt s kupcima / korisnicima i unaprjeđivanja naših proizvoda i usluga, kao i u druge podudarne svrhe. Dostavom vaših osobnih podataka izjavljujete svoju suglasnost s njihovim prikupljanjem, obradom, korištenjem i, kada je zajamčen adekvatan stupanj zaštite osobnih podataka, prosljeđivanjem u skladu sa ciljem i svrhom zbog kojih su nam dostavljeni, kao i u skladu s pozitivnim nacionalnim propisima.

Svi prikupljeni osobni podaci se strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima i poslovnim partnerima kojima su ti podaci nužni u prethodno navedene svrhe. Svi djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti i tajnosti osobnih podataka.

Ako ste nam dostavili vaše osobne podatke, imate pravo na pristup tim osobnim podacima i pravo na njihov ispravak kao i ostala prava predviđena Općom uredbom o zaštiti podataka. Za više informacija o pravima te o načinu kako Zlatarna Križek d.o.o. obrađuje vaše osobne podatke pogledajte Pravila zaštite privatnosti Zlatarna Križek d.o.o. na internetskoj stranici https://www.krizek.hr/.

Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda

Cijene proizvoda su maloprodajne. Cijene proizvoda i cijene dostave izražene su u kunama te je u istima sadržan pripadajući PDV.

Ponuda i cijene za specijalne akcije i popuste vrijede do isteka roka koji je naveden na samoj internet stranici ili do isteka zaliha.

Cijena dostave kupljenih proizvoda nije uključena u cijenu proizvoda.

Troškovi dostave su besplatni za sve pošiljke i samo unutar Republike Hrvatske, a sve izvan Republike Hrvatske po cijenama definiranim u "Košarici" prema adresi dostave.

Potvrdom kupovine registrirani korisnici završavaju postupak kupovine putem web trgovine.

Dostavu povrata proizvoda plaća kupac osim u slučaju ukoliko je došlo do pogreške prilikom pakiranja naručenih proizvoda te kupac nije dobio naručeni proizvod već neki drugi proizvod.

Dostava naručenih i plaćenih proizvoda odvija se putem dostavne službe, a u roku od 3-5 radnih dana za proizvode na lageru ili 7-10 dana za proizvode koje treba proizvesti po narudžbi, a o svemu ćete biti u kontaktu sa službom za kupce.

Prilikom preuzimanja korisnik je dužan identificirati se djelatniku dostavne službe, provjeriti eventualna oštećenja na pošiljci, te u slučaju ispravnosti pošiljke potpisati dostavnicu čime potvrđuje primitak pošiljke. U slučaju oštećenja pošiljke, korisnik je dužan odmah reklamirati pošiljku djelatniku dostavne službe. Zlatarna Križek d.o.o. odriče se bilo kakve odgovornosti koja mogu nastati od trenutka uručenja pošiljke dostavnoj službi do trenutka isporuke korisniku.

 

        PLAĆANJE 

  1. Naručene proizvode moguće je platiti on line (Checkout), jednokratno, po važećoj maloprodajnoj cijeni, slijedećim kreditnim karticama: MasterCard, Visa, Maestro, Local, Amex, PayPal čije opće uvjete možete pronaći na paypal.com isto kao i politiku privatnosti . Webtrgovina www.krizek.hr je certificirana međunarodnom oznakom povjerenja CERTIFIED SHOP čije Opće uvjete možete pronaći na https://www.certifiedshop.com
     

   2 Plaćanje je moguće obaviti u OBROCIMA odn. RATAMA. Za plaćanje u obrocima odaberite vrstu plaćanja

        T-com PayWay te će vas to izravno preusmjeriti na formu za plaćanje jednokratno ili u obrocima ovisno o kartici. Ako             Vam se ne pokaže opcija obročnog plaćanja znači da vaša kartica nijeZaba ili PBZ kartica koja poržava obročno     plaćanje. Da biste to omogućili nazovite svoju banku koja je izdala karticu te ugovorite online upotrebu za obročno        plaćanje. Mogućnosti plaćanja ovisno o kartici će vam se prikazati prilikom procesa . 

   3. Plaćanje PayPal moguće je odabrati prilikom procesa plaćanja. 

   4. Plaćanje pouzećem moguće je odabrati prilikom procesa plaćanja.

      

Proizvodi koji imaju doradu na zahtjev kupca, kao što su graviranja, povećanja ili smanjenja proizvoda, imaju produženo vrijeme isporuke.

Zlatarna Križek online shop svakoj narudžbi i svakom upitu pristupa sa pažnjom i individualno. Svaka narudžba, koja je za specifične proizvode koji iziskuju pojedine specifične parametre zadane od kupca, izrađuje se posebno za svakog kupca i stoga proizvod koji naručite odn. kupite,a da je za takav proizvod, izrađuje se prema detaljima unesenim u narudžbi te je na taj način takva narudžba i proizvod izrađen prema specifičnim podacima i unikatno za svakog kupca. Iz tih razloga takve narudžbe se šalju sa odmakom 5-10 radnih dana od dana kada je narudžba odn. kupovina zaprimljena odn. u dogovoru sa službom za kupce koja Vam daje sve informacije. U slučajevima ako neki od proizvoda sa istim performansama imamo u jednoj od naših poslovnica tada se narudžba šalje u roku od 1-3 dana ovisno od lokacije poslovnice i potrebnog vremena za sinkroniziranje sustava i dostave proizvoda od poslovnice do centralnog skladišta. Za proizvode koje imamo na lageru i dostupne odmah, slanje se vrši slijedeći radni dan od zaprimanja narudžbe i rok dostave je ovisan o dostavnoj službi sa kojom Zlatarna Križek ima ugovor, ali za RH u pravilu od 1-3 radna dana. Dostavu će izvršiti dostavna služba s kojom Zlatarna Križek ima ugovor o dostavljanju pošiljki. 

Nakon što dostavna služba uruči paket dužni ste ga potpisom potvrditi. Uručenom pošiljkom smatra se samo potvrđen odn. potpisan primitak. 

Vodite brigu o tome, da podaci platitelja moraju odgovarati podacima primatelja paketa. U suprotnom Zlatarna Križek online shop zadržava pravo otkazivanja narudžbe i cijelog postupka online kupovine, a sve u svrhu osiguranja od prijevara i sigurnosti od kupovine karticama koje su ukradene. Na taj način štitimo Vas i naš sustav od zloupotrebe.
 

Opis načina isporuke proizvoda
 

Narudžbu KRIŽEK  dostavlja u rokovima navedenima pod „Cijena proizvoda, način plaćanja i otprema proizvoda“. Naručeni proizvodi dostavljaju se do ulaza u stambeni objekt. Ukoliko se radi o stambenoj zgradi, dostavljač nije obvezan nositi robu do kata na kojem stanuje kupac već samo do ulaza u stambenu zgradu.

KRIŽEK  prije svake isporuke, odnosno predaje proizvoda provjerava ispravnost naručenog proizvoda.

Nakon što kupac preuzme paket, dostavna služba ne odgovara za eventualne reklamacije, oštećenja ili umanjenje sadržaja preuzetog paketa, osim uz dokaz da oštećenje nije nastalo nakon uručenja. Pri preuzimanju dostavljenih proizvoda provjera ispravnosti narudžbe ovisi o Kupcu. Potpisom potvrde o primitku pošiljke Kupac je potvrđuje da je primio neoštećen paket, odnosno smatra se da je Kupac pregledom pošiljke utvrdio da su preuzeti proizvodi bez oštećenja, da kvantitativno i kvalitativno odgovaraju proizvodima s računa. U slučaju kada Kupac naručene i plaćene proizvode odbije preuzeti bez valjanog razloga, Prodavatelj ima pravo tražiti od Kupca naknadu troškova manipulacije i transporta.

 

Troškovi dostave

Troškove dostave u cijelosti plaća kupac, osim ako je vrijednost naručene pošiljke veća od 300,00 kuna ili je drugačije navedeno na web stranici www.krizek.hr . Cijena dostave iznosi 30,00 kuna.

Ukoliko KRIŽEK nije u mogućnosti isporučiti naručeni proizvod, o tome će obavijestiti kupca. Kupac može prekinuti narudžbu ili pričekati dok proizvod bude ponovno dostupan. Ukoliko KRIŽEK  nije u mogućnosti isporučiti proizvod u ugovorenom roku obavještava kupca koji mu je dužan ostaviti naknadni razumni rok za ispunjenje ugovora o kupoprodaji.

Ukoliko kupac ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga, KRIŽEK  zadržava pravo zahtijevati nadoknadu troškova manipulacije, transporta i drugih mogućih troškova. Nepreuzete pakete čuvamo u maksimalnom trajanju do  30 dana obavijesti o preuzimanju, u kojem je moguće proizvod preuzeti. Nakon toga ugovor se smatra raskinutim i novac koji je plaćen za proizvod će biti vraćen.

Dostava se ponavlja isključivo po dogovoru s kupcem i uz plaćanje ponavljanja dostave unaprijed.

 

Garancija i uvjeti jamstva

Nakit Zlatarne Križek izrađen je od kvalitetnih materijala i izrađuju ga stručno osposobljeni od strane "Državnog zavoda za mjeriteljstvo" te samim tim je prošao i kontrolu kvalitete materijala i čistoće materijala.

Za sve svoje proizvode Zlatarna Križek daje 2 godišnje jamstvo proizvođača. U slučaju bilo kojeg proizvodnog defekta, Zlatarna Križek će ispraviti uočene nedostatke sve dok Vaš komad nakita ispunjava pravila i uvjete jamstva.

Sve pristigle zahtjeve za reklamaciju ,a koji podliježu garanciji, najprije provjeravamo u našem Odjelu za reklamacije, prije nego što zahtjevi budu obrađeni. Ako naš Odjel za reklamacije u suradnji sa proizvodnjom tijekom provjere ustvrdi da nedostatak nije prouzročen proizvodnim defektom, informirat ćemo Vas o tome.

Pravila i uvjeti za korištenje doživotnog jamstva i popravka

1. Garancija vrijedi samo za oštećenja nastala proizvodnim procesom koja je lako ustvrditi i ne pokriva oštećenja i deformacije uzrokovane nezgodom, zlorabljenjem, nepažnjom, neovlaštenim servisiranjem ili habanjem  i trošenjem tijekom nošenja, oštećenja nastala deformacijama zbog teškog opterećivanja šake ili drugih dijelova na kojima se nakit nosi pa samim time i deformacije nakita zbog toga. 

2. Jamstvo se poništava i nije važeće u svim slučajevima kada je Vaš komad nakita modificiran na bilo koji način uključujući graviranje, promjenu veličine ili popravak, koju je izvršila treća strana a da to nije Zlatarna Križek.

3. Ukoliko bilo koji dio nakita (uključujući, no ne ograničavajući se samo na, dragulje, lančiće, kopče i itd) je ispao, treba biti vraćen zajedno sa svim dijelovima prije nego je napravljen bilo kakav pokušaj popravka. Zlatarna Križek ne snosi odgovornost za gubitak dragulja ili dijelova nakita.

4. Jamstvo ne možete prenijeti na treću stranu.

Jamstvo ne pokriva sljedeće:

  • Promjenu boje zbog izlaganja kemikalijama, šminke, bazenima, vrućim kupkama ili kadama.

  • Ogrebotine, udubine ili oštećenja uzrokovane općim habanjem ili zlouporabom odnosno fizičkim oštećenjem nakita..

  • Savijene, oštećene uslijed udarca ili pohabane krape-držači, koji ne dozvoljavaju kamenu da ispadne ili da bude izgubljen uslijed nebrige nepažnje  ili drugog fizičkog oštećenja.

  • Izgubljen ili ukraden kamen (i)

  • Primjerci nakita oštećeni ili zlorabljeni van očekivanja od svakodnevnog, normalnog nošenja. Npr spavanja s nakitom, kupanja s nakitom, fizičkog rada s nakitom, itd...

Skrećemo Vam pozornost kako su sljedeći primjeri zapravo karakteristike samog proizvoda i ne mogu se smatrati defektom:

  • Male nepravilnosti i odstupanja u izradi odn. razlike u mjerama u desetinkama mm.

  • Prirodne osobine metala ili dragog kamena (kao što su boja, unutarnje inkluzije).

    Materijalni nedostaci 

    KRIŽEK odgovara za materijalne nedostatke proizvoda.

    Nedostatak postoji:

  • ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji,

  • ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,

  • ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili

  • ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji.

  • ako stvar nije prikladna za upotrebu u svrhe za koje bi se stvar iste vrste uobičajeno koristila, uzimajući u obzir sve propise Europske unije i propise Republike Hrvatske, tehničke standarde ili, ako takvih tehničkih standarda nema, primjenjive kodekse ponašanja u određenom području ako oni postoje,

  • ako stvar ne odgovara kvaliteti i opisu uzorka ili modela koji je prodavatelj stavio na raspolaganje kupcu prije sklapanja ugovora,

  • ako stvar nije isporučena s dodatnom opremom, uključujući ambalažu, upute za instalaciju ili druge upute, čiji primitak kupac može razumno očekivati,

  • ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju,

  • ako je stvar nepravilno instalirana odnosno montirana, a usluga instalacije odnosno montaže čini dio ugovora o kupoprodaji i obavio ju je prodavatelj ili osoba za koju on odgovara ili

  • ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.

  • Kupac nije obvezan pregledati stvar niti je dati na pregled, ali je obvezan obavijestiti prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije godine od prijelaza rizika na kupca. Kad se nakon primitka stvari od strane kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio.

  • Predmnijeva se da je svaki nedostatak stvari koji se pokazao u roku od jedne godine od trenutka prijelaza rizika (kupnje) postojao i u trenutku prijelaza rizika, osim ako prodavatelj dokaže suprotno ili suprotno proizlazi iz naravi stvari ili naravi nedostatka.

  • Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari. Prava kupca koji je pravodobno obavijestio prodavatelja o postojanju nedostatka gase se nakon isteka dvije godine, računajući od dana odašiljanja obavijesti prodavatelju, osim ako je prodavateljevom prijevarom kupac bio spriječen da ih ostvaruje.

  • Prodavatelj ne odgovara za neznatan materijalni nedostatak.

  • Ako se utvrdi postojanje materijalnog nedostatka prodavatelj može imati jednu od sljedećih obveza, sve u skladu sa odredbama Zakona o obveznim odnosima prema izboru potrošača:

  • uklanjanje nedostatka,

  • predaja drugog proizvoda bez nedostatka,

  • sniženje cijene.

  • Kupac može raskinuti ugovor samo ako je prethodno dao prodavatelju naknadni primjereni rok za ispunjenje ugovora.

  • Kupac može raskinuti ugovor i bez ostavljanja naknadnog roka ako mu je prodavatelj nakon obavijesti o nedostacima priopćio da neće ispuniti ugovor ili ako iz okolnosti konkretnog slučaja očito proizlazi da prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u naknadnom roku, kao i u slučaju kad kupac zbog zakašnjenja prodavatelja ne može ostvariti svrhu radi koje je sklopio ugovor.

  • Ako prodavatelj u naknadnom roku ne ispuni ugovor, on se raskida po samom zakonu, ali ga kupac može održati ako bez odgađanja izjavi prodavatelju da ugovor održava na snazi.

  • Prodavatelj može odbiti uklanjanje nedostatka ako su popravak i zamjena nemogući ili bi mu time bili prouzročeni nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za kupca.

  • Kada je kupac pravna osoba na njega se odnose pravila o materijalnom nedostatku propisana Zakonom o obveznim odnosima.


    Održavanje i čuvanje nakita

  • Kako bi svoj nakit održavali u dobrom i blistavom stanju potrebno ga je naravno održavati i propisno ga nositi i odlagati. Samim time izbjegavate situacije koje pripadaju u situaciju nepriznavanja reklamacija, a to su fizička oštećenja. Svaki nakit koji se izradi u Zlatarni Križek prošao je kroz postupak proizvodnje više ruku naših stručnjaka u izradi nakita te samim time i višestupanjsku kontrolu kvalitete koja je prioritet u svim segmentima izrade nakita u Zlatarni Križek.

  • Nakit iz Zlatarne Križek napravljen je o plemenitih metala i dragog poludragog ili sintetskog kamenja. Određeni materijali i određeni prirofni ali i sintetski kameni imaju svoju specifičnu tvrdoću. Isto tako svi ti materijali imaju i svoje kemijske reakcije u doticaju sa određenim drugim materijalima koji imaju svoja kemijska svojstva.

  • Tako na primjer srebro dosta burno reagira u doticaju kako sa zrakom tako i sa kožom odn. kemijskim spojevima koje luči ljudska koža. Tada kažemo da srebro "crni" no to je zapravo oksidacija koja je nuspojava takvih reakcija. U pravilu su Srebro i Zlato mekši kao materijal od dosta materijala u kojima smo dnevno u doticaju tako da ako nosimo nakit na ruci moramo biti svjesni da na nakitu ostaju "ožiljci" od kvake, svega od inoxa , npr. rukohvata itd. Nakit je potrebno skidati prije odlaska na spavanje kod pranja posuđa, kupanja itd. Na nakit ne smijemo nanositi parfeme lakove i ostale kemijske spojeve jer na nakitu od reakcija ostaju mrlje i druge pojave koje nastaju kemijskim reakcijama.

  • Svakako je poželjno kod nošenja posebno kod nakita sa većim kamenima povremeno provjeriti da li je kamen dobro učvršćen. Jednom godišnje bilo bi poželjno prsten donesti na obnovu i provjeru učvršćenosti kamena. Htjeli mi to ili ne naše ruke konstantno zapinju o predmete oko nas a da to nismo niti svjesni stoga kontrola nikada nije na odmet. Nakit je potrebno čuvati u posebnim  kutijama za nakit u kojoj je svaki komad nakita u svom pretincu kako se nakit ne bi oštećivao trenjem jedan o drugi.

Obavijest o načinu pisanog prigovora potrošača

Sve prigovore sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, potrošač može poslati putem pošte na adresu: ZLATARN KRIŽEK  d.o.o., Zagrebačka Ul. 64,

10410, Velika Gorica,

Hrvatska

ili elektroničke pošte na adresu e-pošte info@križek.hr  ili osobno u poslovnicama KRIŽEK  d.o.o. na adresama:

Zagrebačka Ul. 64,

10410, Velika Gorica,

Hrvatska

Ilica 5,
10000, Zagreb

Boškovićeva ul. 2,
20000, Dubrovnik

 

Kako bi potrošaču KRIŽEK odgovorilo na pisani prigovor koji nije upućen elektroničkom poštom, mole se potrošači da navedu točne podatke o svome imenu i prezimenu te adresi na koju će im biti dostavljen odgovor. Odgovor na prigovor potrošača KRIŽEK zakonski mora dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.

U slučaju eventualnog spora Prodavatelj i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je stvarno i mjesno nadležan sud u Republici Hrvatskoj uz primjenu hrvatskog prava.

Rješavanje sporova je moguće pred centrima za mirenje.

Potrošačke sporove moguće je rješavati putem ODR platforme Europske komisije.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HR

 

Pravo na jednostrani raskid ugovora

Potrošač može ugovor jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.

Rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, proizvod predan u posjed.

Ukoliko potrošač jednom narudžbom naruči više komada proizvoda koji trebaju biti isporučeni odvojeno, odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok od 14 dana započinje teći od dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka proizvoda.

Ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok od 14 dana započinje teći dana kada je potrošaču ili trećoj osobi određenoj od strane potrošača, a koja nije prijevoznik, predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka proizvoda.

Ukoliko potrošač ne bude obaviješten o pravu na raskid ugovora, pravo potrošača na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku 12 mjeseci od isteka roka od 14 dana.

Ako je prodavatelj dostavio potrošaču obavijest o pravu na raskid ugovora u roku od 12 mjeseci pravo na jednostrani raskid ugovora prestaje po isteku roka od 14 dana od kada je potrošač primio tu obavijest.

Da bi potrošač mogao ostvariti pravo na jednostrani raskid ugovora, isti mora prodavatelja obavijestiti o svojoj odluci o jednostranom raskidu ugovora prije isteka roka od 14 dana i to nedvosmislenom izjavom poslanom poštom na adresu Zlatarna Križek d.o.o., Zagrebačka 64, 10410 Velika Gorica, Hrvatska ili elektroničkom poštom na info@križek.hr , u kojoj će navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona ili adresu elektroničke pošte, a potrošač može, po vlastitom izboru, koristiti i niže priloženi primjer obrasca za jednostrani raskid ugovora. Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora potrošač može elektronički ispuniti.

Potvrdu primitka izjave o jednostranom raskidu ugovora prodavatelj će dostaviti potrošaču bez odgađanja, na fizičku adresu ili adresu e-pošte. U slučaju raskida ugovora, svaka je strana dužna vratiti drugoj strani ono što je primila na temelju ugovora.

Osim kada je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenog tek nakon što mu roba bude vraćena, odnosno, nakon što mu potrošač dostavi dokaz da je robu poslao natrag prodavatelju, ako bi o tome prodavatelj bio obaviješten prije primitka robe.

Prodavatelj nije u obvezi izvršiti povrat dodatnih troškova koji su rezultat potrošačeva izričitog izbora vrste prijevoza koji je različit od najjeftinije vrste standardnog prijevoza koji je ponudio prodavatelj.

Prodavatelj mora izvršiti povrat plaćenoga služeći se istim sredstvima plaćanja kojim se koristio potrošač prilikom plaćanja, osim ako potrošač izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja, te uz pretpostavku da potrošač ne bude obvezan platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat.

Osim ako je prodavatelj ponudio da robu koju potrošač vraća sam preuzme, potrošač mora izvršiti povrat robe bez odgađanja a najkasnije u roku od 14 dana od kada je obavijestio prodavatelja o svojoj odluci da raskine ugovor.

Sve izravne troškove povrata proizvoda snosi kupac. Potrošač je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti proizvoda.

Prije slanja, spakirajte Vaš komad(e) nakita na siguran način. Preporučujemo Vam da nam pošaljete nakit koristeći dostavu sa osiguranjem i koja omogućava praćenje tijekom cijele dostave. Zlatarna Križek ne nosi odgovornost za gubitak ili nastalu štetu tijekom transporta. Troškove slanja nakita ne snosi Zlatarna Križek već kupac koji šalje povrat.

Adresa za povrat je :

Zlatarna Križek

Zagrebačka 64

10410 Velika Gorica

Hrvatska

 
Kada zaprimimo Vašu pošiljku neophodno je od 3-5 radna dana za obrađivanje Vašeg zahtjeva. Želimo Vam skrenuti pozornost kako povrati pristižu u naš Odjel za kontrolu kvalitete, gdje se radi detaljna provjera prije nego Vaš zahtjev bude obrađen, a ovisno o Vašim instrukcijama za povrat, mogu nastati i dodatni troškovi. Nakon pregledavanja Vašeg komada nakita, ukoliko je potrebno platiti dodatno nešto, bit ćete informirani prije nego budu poduzete bilo kakve radnje, a u cilju obrade Vašeg Zahtjeva.

Ukoliko imate bilo kakvih pitanja, molimo Vas obratite se našem timu za korisničku podršku slanjem emaila na: info@krizek.hr ili nazvati na telefon:01/ 8897030. Rado ćemo Vam pomoći.

Molimo Vas pročitajte sve navedene informacije prije nego pošaljete nakit za povrat novca, promjenu veličine ili graviranje.

Kako bi potrošač utvrdio prirodu, obilježja i funkcionalnosti robe isti može postupati sa robom i pregledati robu isključivo na način na koji je to uobičajeno pri kupnji robe u prostorijama prodavatelja. Robu koju kupac namjerava vratiti u roku od 14 dana isti ne smije koristiti niti poduzimati bilo koje druge radnje kojima bi umanjio vrijednost robe.

 

 

Molimo da kod povrata:

  • Proizvod nije nošen i korišten, nisu vidljivi tragovi uporabe, kao što su ogrebotine, udubine, mrlje, okrhnuti kameni ili drugi nedostatci ali i ne ograničavajući se samo na to.

  • Vaša povratna pošiljka sadržava sve dodatne dijelove, kao su originalna ukrasna kutija, certifikati i ostali promotivni materijali koji također nisu oštećeni.

  • Vaš proizvod prije toga nije ni na koji način modificiran od treće strane, niti je vršena promjena veličine prstena niti ostali proizvoda podložnih promjeni veličine.

  • Vaš proizvod niste naručili kao specijalnu narudžbu, koja je bila dizajnirana i izrađena prema Vašem zahtjevu i posebnim specifikacijama, od Vas odobrena i prema tom nalogu izrađena - custom made. 

  • Vaš proizvod nije roba koja je jasno prilagođena potrošaču od strane naše proizvodnje.

  • Vaš proizvod sadrži originalno kamenje dijamante koji su kupljeni kao ugrađeni u proizvod i treća strana ih nije dirala modificirala učvršćivala i na bilo koji način bila u doticaju sa proizvodom u smislu servisa .

  • Vaš proizvod ima originalni certifikat (ako je proizvod sadržavao certifikat ) koji je izdan od Zlatarne Križek.

  • Proizvod može biti vraćen Zlatarni Križek u roku od 14 dana od dostave Vaše narudžbe.

 

U slučaju umanjenja vrijednosti proizvoda koje je rezultat prekomjernog rukovanja Proizvodom Prodavatelj će procijeniti umanjenje vrijednosti Proizvoda uzimajući u obzir objektivne kriterije svakog pojedinog slučaja te će o tome izvijestiti Kupca.

 

Pravo na raskid ugovora o kupoprodaji nije dopušten u sljedećim slučajevima kada je:

  1. ugovor o uslugama trgovac u potpunosti ispunio, a ispunjenje je započelo uz izričit prethodni pristanak potrošača te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora iz ovoga odsjeka ako usluga bude u potpunosti ispunjena

  2. predmet ugovora roba ili usluga čija je cijena ovisna o promjenama na financijskom tržištu koje su izvan utjecaja trgovca, a koje se mogu pojaviti za vrijeme trajanja prava potrošača na jednostrani raskid ugovora

  3. predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji potrošača ili koja je jasno prilagođena potrošaču

  4. predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave

  5. predmet ugovora roba koja je zbog svoje prirode nakon dostave nerazdvojivo pomiješana s drugim stvarima

  6. potrošač posebno zahtijevao posjet trgovca radi obavljanja hitnih popravaka ili poslova održavanja, s time da ako prilikom takvog posjeta, uz one usluge koje je potrošač izrijekom zahtijevao, trgovac pruži i neke druge usluge, odnosno isporuči i neku drugu robu osim one koja je nužna za obavljanje hitnih popravaka ili poslova održavanja, potrošač ima pravo na jednostrani raskid ugovora u vezi s tim dodatnim uslugama ili robom

  7. predmet ugovora isporuka novina, periodičnog tiska ili magazina, s iznimkom pretplatničkih ugovora za takve publikacije

  8. ugovor sklopljen na javnoj dražbi

Kada je kupac pravna osoba na njega se ne primjenjuje odjeljak ovih Uvjeta korištenja pod nazivom „Pravo na jednostrani raskid ugovora“. Kod pravnih osoba se primjenjuje Zakon o obveznim odnosima i Zakon o elektroničkoj trgovini.

Opće informacije

Korisnici su suglasni da neće koristiti web stranicu na način da štete autorima ili trećim osobama, te prihvaćaju sve rizike korištenja web stranice i usluga.

Sadržaj web stranice zaštićen je autorskim pravima. Mijenjanje, posuđivanje, prodavanje ili distribuiranje sadržaja moguće je samo uz prethodnu pisanu dozvolu ZLATARNE KRIŽEK.

KRIŽEK omogućuje korištenje web stranice na najbolji mogući način. To uključuje: nadgledanje rada servera, širenje kapaciteta prema broju korisnika, podršku korisnicima te otklanjanje eventualnih grešaka i problema u radu sustava. KRIŽEK ne preuzima odgovornost za eventualne probleme u radu stranica i usluga. KRIŽEK ne može jamčiti da korištenje web stranice neće biti prekinuto ili privremeno nedostupan.

Korisnici koriste web stranicu na vlastitu odgovornost. KRIŽEK ni na koji način nije odgovorno za štetu koju korisnik može pretrpjeti korištenjem web stranice www.krizek.hr .

KRIŽEK zadržava pravo u bilo kojem trenutku izmijeniti ili dopuniti Opće uvjete poslovanja. Promjene stupaju na snagu danom objave na web stranici www.krizek.hr. Opći uvjeti poslovanja dostavljaju se kupcu putem e-pošte u PDF obliku. Za kupca su obvezujući oni Opći uvjeti poslovanja koji su mu dostavljeni putem e-pošte u PDF obliku.

Dužnost je i obaveza korisnika koristiti web stranicu u skladu s pozitivnim propisima te općim moralnim i etičkim načelima. KRIŽEK ima pravo u svakom trenutku vršiti kontrolu sadržaja web stranice kako bi osiguralo poštivanje Općih uvjeta poslovanja i pozitivnih propisa.

Ulažemo u razvoj procesa davanja recenzija. Naše recenzije podliježu procesu provjere identiteta korisnika, te ulažemo napore da objavljene recenzije potječu od potrošača koji su proizvod doista koristili ili kupili. Ne prakticiramo niti potičemo podnošenje lažnih potrošačkih recenzija ili preporuka, ili naručivanje od druge pravne ili fizičke osobe da ih podnese, ili pogrešno predstavljanje potrošačkih recenzija ili društvenih preporuka radi promocije proizvoda. Na recenzije ostavljene putem Google i Facebook računa, nemamo utjecaj te ne možemo utjecati na njihove tehničke postavke u pogledu verifikacije identiteta korisnika koji daju recenzije.

 

Osnovni podaci o prodavatelju

Naziv: ZLATARNA KRIŽEK d.o.o. za trgovinu i usluge

Skraćen naziv: ZLATARNA KRIŽEK d.o.o.

Sjedište: Velika Gorica, Zagrebačka 64

Upisano u registar Trgovačkog suda u Zagrebu pod br. Tt-13/19262-2

Poslovna banka : Zagrebačka banka d.d. HR3823600001101228270
                               Privredna Banka Zagreb d.d. HR2623400091110252255

MBS: 080284467

Temeljni kapital: 436.000,00 kuna

Broj telefona: +385 1 641 8380

                          +385 1 8897 030

Adresa elektroničke pošte: info@križek.hr

.

 
PRAVILA I MOGUĆNOSTI PLAĆANJA
bottom of page